AUTOREPLY AUTOREPLY AUTOREPLY AUTOREPLY Re: Installing ve...
e***@eidher.at
2010-08-04 05:40:04 UTC
Sehr geehrter Kunde,

auch ich brauche 1x im Jahr etwas Abstand und bin daher in der Zeit von 24.07. bis 07.08. nur eingeschrnkt telefonisch erreichbar. Gerne knnen Sie mir ihr Anliegen per e-mail mitteilen, dringende Punkte senden Sie bitte mit der Wichtigkeit HOCH. In dieser Zeit steht ihnen selbstverstndlich einer meiner Mitarbeiter unter der Telefonnumer 0699/11982304 bzw. 02262/21700 zur Verfgung.

Vielen Dank fr Ihr Verstndnis

Mit freundlichen Gren

Martin Eidher
---
Martin Eidher
IT/IS-EDV Dienstleistungen
Knigsbrunnerstrasse 40 Haus 3
A-2102 Hagenbrunn
UID: ATU63045145
Tel: +43-(0)676 380 60 24
mail: ***@eidher.at
url: www.eidher.at
=====================================
= I've been there already yesterday =
= where they want to go today.... =
=====================================

[...]

Hi again
Im going to install vexim on a new hard drive before I swap it out with
the old one. (No, I'm not going to just move the old vexim/exim install
over to the old disk)
The thing is Im trying this on a Debian Squeeze setup running Exim
4.7.2-1
And the way I see the documentation included in the vexim package is
kinda outdated and does not seem to support the newest Exim package
(atleast for debian)
So Im looking for some new and updated info for the vexim package. Or
maybe just look for some other virtual setups.
The configuration should be very simple to port to 4.7.2, unless
something major has changed.

Take a loot at Exim4U, which uses Vexim as a backend.

To: ***@silverwraith.com

To: ***@silverwraith.com

To: ***@silverwraith.com

To: ***@silverwraith.com